Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачен апарат(заден)-проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
    Благодаря колега страшно полезна е темата.Разгледах я обстойно и вече вземам да се замислям дали пак да правя ластика с ремонтните комплекти гумички ,или да сменя целия апарат
    Значи ако твоите апарати са си оригинални от завода, а мотора ти е Боксер, то твоите апарати са много различни от тези в темата, посочена по-нагоре. Отделно, че старите апарати са чугунени, а механизмът на ръчната е различен и по-неефективен. Това само като инфо ти го пиша, пък ти решаваш какво е правилно за теб.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Значи ако твоите апарати са си оригинални от завода, а мотора ти е Боксер, то твоите апарати са много различни от тези в темата, посочена по-нагоре. Отделно, че старите апарати са чугунени, а механизмът на ръчната е различен и по-неефективен. Това само като инфо ти го пиша, пък ти решаваш какво е правилно за теб.
      Значи, мотора наистина е боксер,апаратите наистина са оригинални и точно това писах още в първия пост,че питам за колата от подписа .
      Та сега колега моля те кажи ми как да отстраня смотания теч ,че ми писна да доливам спирачна течност
      Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
        Значи, мотора наистина е боксер,апаратите наистина са оригинални и точно това писах още в първия пост,че питам за колата от подписа .
        Та сега колега моля те кажи ми как да отстраня смотания теч ,че ми писна да доливам спирачна течност
        Ами доколкото разбрах си се заиграл да ги рециклираш, ма не се е получило. Преди много години и аз разсъждавах като теб, имах много свободно време и реших да си възстановя 2 апарата, които бяха блокирали. Та и аз като теб, разглобявах, чистих, полирах на струг буталца и други чарколяци, изчистих до блясък чугуна, купих си ремонтен комплект и сглобих внимателно всичко. Протече. Протече откъм оста на механизма за жилото на ръчната, защото оста имаше много язви. И се отказах. Взех си 2 апарата 2-ра ръка от последните 145-ци, сложих ги на колата и забравих за проблеми. Дълго време ме беше яд, че се занимавах да рециклирам старите, щото изгубих няколко дни и нищо не стана......В последствие се научих да си ценя времето и труда. Та така.

        Последно есента купих 2 задни апарата, отново алуминиеви, от обява тук от форума, момчето се оказа много коректно и апаратите бяха без забележка за 40 лв. общо 2-та , че даже имаха добри накалдки барабар с апаратите.
        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:09.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
          Значи, мотора наистина е боксер,апаратите наистина са оригинални и точно това писах още в първия пост,че питам за колата от подписа .
          Та сега колега моля те кажи ми как да отстраня смотания теч ,че ми писна да доливам спирачна течност
          Казах ти, че имам апарати.....
          След няколко дена ще имаме още един комплект!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment

          Working...
          X